21.6.09

Bekarlik

Neymis efendim niye hayatimda kimse yokmus!!
Bu nasil oluyormus!!
Hic mi kimseden hoslanmiyomusum!!
Hic mi bakmiyormusum!!
Arkadasim hayir ilgilenmiyorum..
Evet kimse yok hayatimda..
Ve bunda ne var yani..
Dunyanin en dogal seyi degil mi bu?

O kadar uzun zamandir hayatim hep 2 kisilikti ki su an sadece kendi kafami dinlemek istedigimi,
bundan sonra o kadar da kolay hayatima kimseyi almak istemedigimi, dusunmeden hareket etmek istemedigimi anlatmam mumkun olmuyor..

Oysa ki bilmezmiyim bende destanlar yazayim..=)
Bilirim bilirim..
Hep en ozellerini yasadim simdiye kadar..

Degisik bir yola girmis gibi hissediyorum..Acikcasini soylemek gerekirse bende dusunuyorum bazenleri acaba bir baskasini almalimiyim ya da niye olmuyor diye..ama insanin icinden gelmeli ya hani..ben farkinda olmadan o kadar uzun zaman once kapatmisim ki o kapilari..Iceri aldim bir ara dediklerime aslinda hic bir zaman kendimi gostermemisim..gosterememisim bile..

Cok sevdigim cok eski bir arkadasim bir gun bana seninle gecirdigim hergunde seni sanki en bastan taniyormusum gibi hissediyorum ve hep en bastan kesfe cikmisim gibi demisti..

Seni gec ben daha o yolculugu bitirmedim..
Bitirmek istersem ya da o yolculugumda bana birisinin eslik etmesine izin verirsem belki o zaman bisiler olabilir..

ama hayir o zaman simdi degil..
Buyuk konustugum her zaman basima geldi o yuzden temkinliyim sadece o zamanin simdi olduguna inanmiyorum demekle yetinmeyi tercih ediyorum..

Hiç yorum yok: