22.6.09

Uuuc Uc

Bir suredir evde tekim..
Gelen giden oluyor..
Yemekler yeniliyor..
Ev isleri de aksatilmiyor..
Gerek cim kesmek olsun gerekse cicek sulamak vs..
Bir gece yine Ivy bende kalicakken birden dedi ki hadi bu sefer film izleyelim..
Amerikan Kulturunun en buyuk isaretlerinden "rent a movie" kavramini kullanarak Blockbuster'a girdik secimi ev sahibesine birakti ve koyulduk yola..
Film "The Boy in the Striped Pyjamas".
Bilemiyorum girdi mi vizyona Turkiye'de ama girmediyse de izleme tavsiye etmiyorum.
Kisaca anlatmak istenirse diyicem ki zaten filmin konusu hakikaten oldukca bilindik ama vermesini bekledigin duygulardan oldukca uzak bir film..
Berlin'e cok uzak olmayan bir yere tayin olan Nazi yanli Alman bir askerin, oglunun ve evlerinin yakinindaki toplama kampinda tanistigi Musevi bir cocugun hikayesi..
Birisinin dunyadan haberi yok digeri ise bi o kadar o acinin icinde yasiyor..Yaslar 8..ama film cok eksik kalmis kanimca..
Herneyse bahsetmisken hemen yorumumuda ekleyeyim dedim..
Filmi izlerken Ivy hemen sizdi ben tek basima izlemek durumunda kaldim..
Sabah erkenden kalkildi o havuza hemen ben evde bir sure daha kaldim..
Filmi geri goturmeye 2 gunumuz var..Cumartesi geceyarisindan once mutlaka birakilmali!!

Gunler gecer..Cumartesi olur ve ben yataga yapisik vaziyette..Hasta oldum olucam..Butun kemiklerim sizliyor..Sicacik yorganimin altinda keyif catarken birden aklima dustu filmi birakmam gerektigi..Kalmis 2 saatim..Gecenin 10 u..Bu saatte otobusu d ebekle babam bekle..O zaman napicaksin Elif hanim..Binip bisiklete dogru Southkeys'in yolunu tutucaksin..

Baya bir karanlik olan ama cok guzel bir yol war oraya kisa surede varmani saglayan..Ormanin icinden gecen bi patika yol gibi sadece tek farki patika yol yerine asfalt var..

Taktim mp3'umu kulagima..
Bu aralar binlerce kez dinledigim bir sarki war ay bayiliyorum o sarkiya..onu da soyliyim mi hemen?
Augie March ---The Cold Acre

Bayiliyorum bu sarkiya ya..

Herneyse konumuz bu degil..

Kulagimda, inanilmaz hos bir melodi biraktim filmimi ve geri donus yolundayken yine ayni yolu takip ettim..

Sakin sakin ilerlerken gozumu bir isik aldi..
Yesil bir isik..
Incecik kucucuk bir isik..
Sonra ilerledim bir kez daha ayni isigi gordum..
Sonra yine ilerledim ve bir kez daha bir kez daha toplam 6 kere ayni isik..
Sonra da aklima annemle Bodrum'da Capa'da Berk'in annesiyle konustugum sey aklima geldi..
Keske ismini su an hatirliyor olabilseydim..
Atesbocekleri sadece cok kisa bir sure yilin bir donemi ortaya cikarmis ve eger o donemin haricinde bir sekilde atesbocegi gorursen sans hep yaninda olurmus..
Milyonda olucak olan seylerin senin basina geldiginde hadi oglum hemen git bi bilet al kendine mantigiyla aslinda hicbir farki olmayan bu anlayisin icinde bulundurdugu inanilmaz batil inanc bir yana o gece o karanlik yolumu; yemyesil, dunyada insan gozunun algilayabilecegi en guzel isiklariyla aydinlatan bu ozel hayvanlar icimi o an o kisacik anda yasama sevinciyle doldurdu..
Doganin o mukemmel dengesinin isaretlerini her gorusumdeki icimdeki sevinc yuzumde gecenin 11 bucugunda koskocaman bir gulumseme yaratti..
Ben o gece bir degil tam 6 tane atesbocegi gordum..
Herseyi gozlemlemeyi ve soru sormayi ne kadar sevdigimi ve icimin gercekten degisik bir sevgiyle costugunu hissetmeyi cook seviyorum..
Ister bisiklette olayim ister bir feribotta olayim formasyonlara bakip sana nolmus diyeyim..

Dilimin ucunda bir melodiyle iyi geceler diliyorum..
Peki sen hic atesbocegi gordun mu?
Ben mi?
Ben 1 bile degil tam 6 tane gordum hemde bir gecede..

Hiç yorum yok: