18.6.09

Bu mudur? Hem de nasil..Budur..!!


Ian Clark — Canadian Accelerator Mass Spectrometry facility - $8,409,245 Ian Clark, of the Department of Earth Sciences, conducts cutting-edge research on the use of environmental isotopes and geochemistry in groundwater and paleoclimate studies. His work explores the movement and contamination of groundwater and the biogeochemical processes that occur in the subsurface. This facility, the only one of its kind in Canada, will also support research in biopharmaceutical science and the development of safe disposal methods for radioactive waste in the earth’s crust.


Sanki ben aldim o parayi ya..Sanki ben basvurdum buna da benim basvurum kabul edildi..

Olsun ama o benim danisman hocam ve hakikaten de koltuklarim kabardi..

Ne kadar sansli oldugumu bir kez daha hissettim tum icimde ve umarim hep te boyle devam eder..

Onun hayatinda olmanin , onun icin calismanin ve onun guvendigi birisi olmanin verdigi butun sevinci ve sorumlulugu almaktan onur duyuyorum..


Bugun herkese bir kez daha gosterdin Ian Douglas Clark isminin onemini ve degerini..


Simdi ise sira senin etrafinda ve hayatinda olan bizlerde ne kadar iyi bir takim oldugumuzu gostermek icin..

Gurur duyuyorum ya var mi otesi!!

Hiç yorum yok: