19.4.09

vin

yeni kayitlar gelio..bir uykumu aliyim..
anlaticaklarim var..

3 yorum:

LA78'ers dedi ki...

* Satsuma ; izmir gümüldür ve bodrumda yetişir çekirdeksiz kabuğu kolay soyulabilen, şekerli Hasadı Eylül sonu Ekim başıdır. Aylar Ekim - Kasım - Aralık - Ocak

* Bodrum mandalini ; Çekirdekli açýk renk kabuklu,

* King ; Çekirdekli koyu renk kabuklu,

* Tangerine ; Adana yöresinde yetiþen armut þeklinde bir tür, ve

* Clementine ; King türünün çekirdeksiz ve zarý çok ince olaný.

yani anlayacağın satsuma bir mandilina çeşididir ayrıca bir tür değildir ;)

biyoloji bölümünden kızları çektim önüme bunları konuştum yani ne diyim...

Satsuma dedi ki...

keske herkes senin gibi olsa birseyi savunurken bilimsel aciklamasini,arastirmasini yapip tartissa..haha

efenim bu derin arastirmayi goz ardi edemem ama beni de bilen bilir isterse profesorler toplanip bunu soylesin, satsuma mandalina degildir benim icin uzgunum..yapim boyle..inadimdir biraz..inanmisim bi kere onun mandalina olmadigina =))
ama tutup birisi sorarsada satsuma mandalina cesidiymis oyle diyorlar derim tamam..=))

bu biyoloji bolumunu neden hep kizlar secermis acaba?

LA78'ers dedi ki...

inatçı olduğunu duymuştum ;)

erkek adamın biyolojide ne işi var :P

teyzemde biyoloji mezunudur, hatırladığım kadarıyla onların bölümde de 2-3 erkek vardı, ilkokul çağlarımda onlarca biyoloji okuyan kızla büyüdüm şenliklere, konserlere gittim.. ah şimdiki kafam olacaktı ben bu durumu değerlendirmez miydim beee...

gerçi şimdi buldum da ne oldu?
gittim satsuma konuştum eşşek kafa işte...