19.4.09

Likya Yollarin tastan


Programlarimi yapmaya basladim..
Her dusundugumde o kadar cok heyecanlaniyorum ki..
1 hafta herelde kalirim Ankara'da essek degilim o kadar..
Senliklere denk getirmeye calisicam ki her seneki gelenegimiz bozulmasin..
ki birde bu sene Badem, MFO, Leman Sam vs.. varmis aldigim bilgilere gore..
Her sene kimi istediysem geldi okuldayken..Sansima..Bu sene de bakalim belki bana son dakika suprizi yapar Emrahcim ve ondan istedigim bir grubu getirirler..
Bu sene ne kadar cok Badem dinledim..baya bir anisi oldu bende..simdi onlari kendi sahnelerinde gormek guzel olucak..gerci simdi hatirladim ben onlari Ist.teyken de birkac kere dinlemistim Bogazicin'de ama o zamanki olusumlari sanirim daha farkliydi..Grup elemanlari degisikti..
Her neyse su fotonun altina daha fazla seyler yazip guzelligini bozmak istemiyorum..
Burasi Likya yolunun gectigi yol uzerinde kuytu kosede kalmis cennete yakin olan bir yer..Adi Kabak..Ne telefon cekiyor ne de herhangi bir baska bir teknoloji var..2 gun sadece ve sadece kafa dinlemeye herseyden uzak,sevdigim, kokusunu ozledigim oralarin tadini cikarmayi planliyorum..Kimbilir belki yanima birini de alirim keyfime keyif katsin diye..
Uzun lafin kisasi daha gelmeme 1 ay var ama planlari simdiden yapmaya basladim..
Herkesi cok ozledim..Umarim hersey cok guzel gecer ve geldigime deger..

Hiç yorum yok: