15.4.09

kusmuk

yok yok hepiniz gelin ustume..birden hepiniz gelin hic sorun degil..hepinizle ugrasirim herkesin isini hallederim,herkesin yapilicaklari listesini eksiltirim..yardimim her daimdir canim tabii kide..
ben oleyim yorgunluktan, uyuyamayayim, baskalarinin tezlerini de neredeyse ben yazayim ne onemi var..
yanliz soyle birsey var..o senin post-doktoran benim degil, onlar senin orneklerin benim degil ve hayir sana ne lazim ben en ince ayrintisina kadar bilemem...hmm bide anliyorum hersey yeni de bende burda dogmadim banada hersey yeniydi...

dierine gelince..sende beni hic dinleme..aylardir ayni gun fransizca sinawim war 3 saat surucek diyeyim ama sen onu hic dinleme ayni saate al biletimi ki ben yetisemeyeyim..onemli degil o zaman sen benim yerime al orneklerimi sonra sen git sunum yap sirketlere sen ver datalari anlat bi ton madem oyle..

ha bide bisey daha arabanin icinde bilgisayar birakilmaz..insan biraz dikkat eder..sora camim nicin kirildi nicin calindi bilgisayarim deme..hmm bide bari back up et bilgileri...

tampon gibi 3 kisinin arasinda olmak hic hos degil..yeter demek istiyorum..

bunlarin hepside bir ay sora gidiyorum diye bunu da biliyorum..ama bu ne zaman aklima gelse umrumda diilsiniz ben annemin kucagina gidiyorum diyorum..

Hiç yorum yok: