30.4.09

Heavy metal album




EVS 1101 'in en kidemsiz asistanlarindanim..


Dersin adi Cevre Muhendisligine giris..


Sinif populasyonu 321..


Kufur etsen de farketmez..artik o kismi gectim..


2 vize 2 Quiziyle bir de finaliyle bitirdik dersi cok sukur..Simdi cuma'ya kadar finallerini okumam gerekiyor. Baslamadan once burun kivirip duruyordum..Off kim okuycak bunlari diyordum ama okumaya basladiktan sonra inanilmaz eglenmeye basladim. Meger kagit okumak ne kadar keyifliymis! onun yanisira ogrenci milleti olarak bizim ne kadar hayal gucumuz genismis onu su kagit okuma asamasina geldigim ana kadar bilmiyordum. Simdi her okudugum ve kusruma bakmasinlar ama kahkahalara boguldugum anin ardindan kendi doldurdugum kagitlar aklima geliyor. Yani hakikaten benim kagitlarimi okuyan cok saygili asistan hocalarimdan buradan ozurlerimi dilemek istiyorum...Anam soru 4 5 kelimelik cevabi ne kadar uzun olabilir ki ya..Kiz anlatmisda anlatmis..Destan yazmis masalla..O kizi alicaksin saclarindan yere..=)


Birde utanmadan isi gucu yetmemis butun cevabini 2 sayfaya yaymis birde ornek vermek istemis cani kenarada agac bocek fln cizmis..ya anladik cevre dersin adi da bana git dogayi anlatmi diyorum ben sana..


Tabi butun ogrenciler bu ornekteki sevimli! kiz arkadasimiz gibi zeki degil kimisi almis bu dersi ama yani bir ders aldiginin bile farkinda oldugundan suphelendigim ve sirf bu yuzden verdigi cevaplari icin kendisiyle birebir iletisime bile gecmeyi cok istedigim kisilerde oldu..Isimler kenara not alindi..Simdi buradan ismi ilan etmek istemiyorum ama birisi varki ' evinizde metalle temasa gecip zarar gorebiliceginiz esyalara ornek veriniz" sorusuna Heavy Metal Albums diyen ey sevgili arkadasim seni bulucam bir de bak soz seni yemege cikaricam..senin kucuklugune inip derdini paylasmak istiyorum. Aslinda cok da iyi niyetli bir insan bana bir de kucuk bir not yazmis parantez icinde..I have no idea demis..ay canim benim seni yerim ben ya..hadi ya..bende konuya cok hakim bir havasi sezdim oysaki verdigin cevaplardan..ama olsun yine de you made my day demek istiyorum..ve dedigim gibi talibim sana ya bildigin..hahahah

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bizim verdiğimiz kağıtları düşündüm de, kimbilir biz ne inciler döktürmüştük...
-şşştt! bu üçgende doğrular kesişmiyo yaa, hangi kayaç bu ağz...
-ya dur bende de kesişmedi, ühühü!
-o zaman biz de not düşelim kağıdın altına hocam bu soru yanlış diye:)
-heyy! elif&elif!!!
ama kıskandım bu arkadaşı, biz bu kadar yaratıcı olamadık hiçbir zaman...

sagenit