30.4.09

Salkim

ya nasil bir duygu denizine sahiptir ki su Mustafa Kemal Ozturk ya..
Her dinledigimde icimden yahu keske saclarim salkim salkim olsaymis da bana soylenebilseymis bu sarki diye geciriyorum..=)
ben onu bunu bilmem sirf o sarkiya uydurulabiliyim diye her turlu makas altina girebilirim..gozlerimi kara fln yaparim, kaslari da hatta..
ellerinize sesinize saglik diyorum sadece..

ama birsey daha var..
ben oyle cok fazla Turk gruplarin siki fiki hayranlarindan olmam ama bir Vega vardir benim icin ki zaten blogumdan da goruluyor ha tabi birde DUMAN'im vardir ama son zamanlarda REDD'inde baya bir yanindayim..Yeni bir "Konsept" albumu dedikleri, muzisyenlerin asil kendi yapmak istedikleri ,piyasanin kalbinin akis yonunu dikkate almadan canlari nasil muzik yapmak istiyorsa onu toplayip yaptiklari bir albumle 21 Nisan'da piyasaya yeni albumlerini surmusler.

Albumu dinledim. Butun sarkilarini. Ben REDD'e fazla sans tanimayanlarin yanlis olduklarini dusunuyorum. Ben oldukca basarili buldum. Solistlerinin inanilmaz kuvvetli performansi grubun en kuvvetli ana maddesi zaten ve bu albumde de yine dokturmus. 21 sarki iceriyor. Sozler yine yakiyor. Sairane ve mecazi kullanimlarla dolu sozler dusunduruyor. Hayatin anlamini kesfe dalmis bir havasi iceriyor. Askta var. Yine aradigim gibi icten anlatilmis. Ben begendim. Zaten oldukca yetenekli buluyordum hepsini cok fazla yanlis yapabilecek grup oldugunu dusunmuyorum ama DUMAN'in seni kendime sakladim albumunun verdigi buyuk hayal kirikligindan sonra artik hic birseye sasmamak lazim diye de dusunup kendimi hemen duzeltiyorum.

Benden tavsiye REDD'in yeni albumu basarili. Benim icin coook hit olucak , aklima bir elin degil iki elin parmaklarindan fazla sarki kazindi bile...
Ben begendim, bakalim siz de begenicekmisin?

4 yorum:

NYG dedi ki...

değerli satsuma;

sıfır ilgi ne demek, protesto ne demek. gerçekten çizgisiz defter organizasyonu çok üzgün. yoğun buhranlı yorucu bir dönem geçiriyoruz ailecek. ve yavaş yavaş sonlanıyor. bu sürecte ihmal ettiğimiz mandalinalaradan ve satsumadan (bakınız ayırdım satsumayı mandalina çeşidi saymadıum) özür dileriz.

ayrıca domuza falan dikkat ediniz. tez zamanda likya yollarına düşünüz.

sevgilerle.

LA78'ers dedi ki...

yaw kardeşim ayırmayın şu satsumayı mandalinadaaan.
anlatamıyorum, bilimsel veriler sunuyorum yine olmuyor, yine olmuyor...

Satsuma dedi ki...

eger ki sen cumleye satsuma bir mandalina cinsidir degil mi kizlaar?
diye baslarsan onlarda sana evet evet derler..seni kandirmislar haberin yoooookk..=))

NYG;
Tebriklerimi sunarim size..Lutfen biricik esinize iletiniz...ayrica domuza dikkat ediyorum ama korkuyorum..hmm birde tez zamanda likya yoluna dusucem ama onceki duragim Ankara olucak islatmak icin de bir gun talep ediyorum..toplanalim efenim..ayarlamalar icinde konusalim efenim..

P.S.: Satsuma mandalinayi ayirmaz ve der ki sizde buyurun efenim..

LA78'ers dedi ki...

yakışıklılığın gözü körolsun yaaaw.. ne desem he diyorlar.. :P