12.10.14

Babama

Sana birseyler yazmak istiyorum.İstiyordum.
icime dokunuyor. ic acitmak, acimasindan da ote. cunku aci acir
sonra gecer biliyorum. biliyorum cunku sen benim canimi, icimi de
acitmistin. cok hem de. simdi hersey farkli. gittin. benden abimden
annemden gittin. yine sormadan yine arkana bakmadan. cok uzucu
cok yakici,evet. ama hayir sadece bu kadar degil iste. anlamiyorum.
algilayamiyorum. beynimin yandigini hissediyorum. insanin
insanla bitmeyen hesaplasmasi olur da insanin babasiyla
hesaplasmasi olur mu? seninle hesaplasmam var, bitmemis
konuşmalarım, bitmemis raki siselerim, bitmemis yollarim var.
doyamadigim opucuklerim, doyamadigim askim doyamadigim hasretim
var sana. simdi olsan da karsima alip seni sormam biliyorum.ver
bana gecen yillari ver bana geride birakmadigin alip goturdugun
seni diye sitem de de bulunmazdım nou da biliyorum ama hep içimden geçti sürekli,vızır vızır.

 kimse seni taniyamadan gittin sen. neydi bu yanlizlik? neyin hayati?

''ölüm yok, ölüm diye birsey yok, ben buradayim ben buradayim,
elini tutamadiklarimin ellerini hissederim onlarla konusurum, 
ben istemedikce hic ölümü yasamam ben.''

baba, olum hic yok zaten seni dusununce. ben senin ardindan nefes
aldigim icin guldugum icin kafam sen haric birsey dusundugu icin,
senin hatalarini, benim keskelerimi sana dair bile olsa, beni uzdugun her
ani dusundugum dusunebildigim aklima gelebildigi icin kendimden
nefret ediyorum. Olum nasil yok? ben seninle konusurken bile sen
konusmuyorsun ki benimle, iki elif konusuyor birbirleriyle. icinde
az Huseyin olan cumleler var. ama beni opusunu koklayisini elimi
tutusunu, gozlerini , parmaklarini, nefesinin resmini cizebiliyorum.

''anin mi yok benimle al sana ani'' diyip ameliyata giderken
yanindaydim, bir an bile oyle ani olacaksa olmaz olsun demedim
demiyorum. kiziyorum sana gururuna davanda direnmene hayattaki
durusuna. hepsi seni benden aldi. her biri birer birer eritti seni.
geriye soracagim tek soru var sana? degdi mi? cevabini bilmiyorum
sanma. biliyorum ama bilmek icimi acitiyor.


ne yapmaliyim??ne dememi bekliyorsun? sensin onemli olan sen
mutlu muydun? sen istedigin gibi yasadin mi? mutluydum istedigim
gibi yasadim desen beni daha mutlu yapar mi? hayir baba. malesef
hayir.

seni yasayamadim seni sevemedim diledigimce doyasiya opemedim
kokunu icime cekemedim. sen gittin.
hicbir seyin anlami yok. hicbir seyin keyfi yok. hersey renksiz
hersey tatsiz. sanki grip olmusum olumcul degil ama muebbet,
kalbim gulmeyi unutmus, belki de hic ogrenmemis.
seninle konusmalarimi sonlandiramiyorum,devamini icimde yasatiyorum.
huseyin tekin...sen olum diye birsey yok diye diye gittin.
Seni sevenlerin sana olan ozlemlerinden ote hicbirsey isitmeden. herkes seni
cok ozluyor. mutlak sevgini, mutlak saplantilarini da.

Seni yasamayi da yine bize sensiz olarak biraktin.
Yine pencere kenarina oturup yildizlara bakip birkac damla gozyasiyla seni
yasamak kaldi geriye. aslina bakarsan zaten yaptigim hep oydu. simdi
belki bu sefer benim elimden tutarsın ve beraber dokeriz o gozyaslarini.













Hiç yorum yok: