9.9.12

Tokat

O kadar çok bu sayfayı açıp kapattım ki...
O kadar çok hadi kızım döktür birşeyler dedim dedim durdum ki..
Olmadı..
Yazmanın da bir disiplininin olduğunu biraz hayal ekleyince kafama ama gerçekleştiremeyince daha iyi anladım diyebilirim.
Yazamadım.
Yaz artık, gerçekten yazdıkların kendi içimize söyleyemediklerimize bazenleri ilaç gibi geliyor dediler.
Abarttıklarını, sadece bana buraya birşeyler döktürmenin iyi geldiğini biliyor olduklarının farkındaydım aslında.
Küçük bir insanın küçük dünyası burada aslında, başka birşey değil.
Blog sonuçta.
Şimdi geri döndüm küllerimden doğdum diyemem ama tokatlandım o kesin.
-O-
Tekrardan hoşbulduk ve sizde hoşgeldiniz diyeyim. Yola koyulalım.
Bu aralar en çok duyduğum bir deyişle kapatayım bu sayfayı.
Gitmek değildir belki de gitmek, varmaktır.

Hiç yorum yok: