29.11.11

Yanlış

Şunu belirtmek isterim ki ben yapmak istemediğim için değil bazı hataları üst üste tekrarlamak istemediğim için kaçar görmezden gelirim.
İnsanlar hem dinlemezler hem sinirliler diye arkalarına dönüp bakmadan tek kalemle silmek isterler aslında o sadece anlık bir harekettir bunu da biliriz de ayıbını etmişsin bir kere , karşındaki de eşşek başı değil bir kere git sil at demişsin şimdi de geriye dönüp ama ama demek nesi oluyor?
Kalp kırmamak için kendi hayatımdan feragat etmiyorum ben sadece şu hayatta huzur istiyorum. İşaretlerin peşindeyim sadece. Belki de bir şeylerin peşinde olmamak gerek. Beklememek lazım. Hayat çok kısa. Açık olalım ama birazcık, hayat kısa diyerek  plansızlık hangimize mutluluk ya da durağan bir hayat kazandırmış.
Zaman gelmiş elinden en sevdiklerini almış sormadan bu hayat.
Kimseye içimden geçenlerin hesabını vermek zorunda olmadım şimdiye değin bundan sonra da vermem.
Çok şükür ki şimdilik kimse beynimin içine girmeyi beceremedi.
İçeride neler oluyor neler.

Hiç yorum yok: