6.6.11

Hazirlik

Zorlamak ile akisina birakmak arasinda hem teorik olarak hem de kelimenin tam manasi ile dedigimiz tanimlar birbirinden bu kadar farkli iken nasil olurda birden, gercek hayatta uyuglanmasi boylesine ince bir cizgiye sahip olur. Ben bir turlu anlamam.
Ben bu hafta uzun zamandir gormedigim birkac kisiyle gorusme firsati yakaladim. Iyi ki de oldu hepsi. Sadece bir tane bulusma vardi ki uzerinden birkac gun gectikten sonra , doyamadigimi yine gorusmek yine gorusmek istedigimi hissettim icimde.

Bazenleri cok iddiali konusup gayet rahat bir sekilde, ilk defa gordugum bir insanin hayatimdaki omrunu cekip bicip anlayabilirim. Hop bakalim orada dur dedirten bir hikayeden gecip biter bu arkadaslik deyip bitmeyen bir hikayeye girebildim. Oylesine de guzel oldu ki.

Su satira kadar olan yerler sifreler sacma sapan gizli kapakliklar iceriyor farkindayim. Bu blog icimdeki kusup birseyler paylasmak , uzaklari yakin etme amacindan baska birsey degildir. O yuzden olur boyle seyler. Kac kere daha tekrar edeyim. Arkadasim!

Simdi sorular kismina ve de kendimce bulabilidigim yarim yamalak cevaplar kismina geciyoruz.

-Ben bir zaman evvel once bir masaya oturmayi kabul etmis karsimdakinin bir secim yap ya o ya ben demesini izleyip, tamam ben seni seciyorum dememismiydim? Peki nicin simdi o ana geri dondugumde ben kaybetmek korkusunuyasadigim icin oylesine acele bir cevap verdim diye dusunebiliyorum. Oysa ki isler oyle yurumuyor ki filmlerde...
-Hayatimda bir erkek icin katlanmayacagim diye pit pit pit konustugum ettigim laflarin hepsini nasil gerceklestirdim peki butun bir 6 ay boyunca zirlamalarla gecirerek. Benim tarihimde boyle bir sapikca kronik durumum gorulmemisken. Ki hala da oyledir. Bunu bir ilk diye Ask demek dogru mudur?
-Yol ayrimina geldigin zaman bir yol seni uzaklara itiyor ise ve sevdigin adam ise bir o kadar o yol ayrimindan uzaklasabiliyorsa o zaman pes etmek mi gerekir? Inanmaya devam etmeli midir? Eger oyleyse ve eger ki ben inanmaya devam etmemis isem o zaman benim inancim olmamis anlamina gelip birde yine bana o ayni kapimi cikar...aslinda coktan bitirmeliymissin, sen sevmemissin ki leri mi dusunmeliyim?
-Ayrildiktan sonra karsina eskiye dair o ilkinde aradigin herseyi sana gumus tepsiyle veren adamin karsisinda gercekten ne hissettigni analiz etmeden ona saklanmak korunmaya muhtac korkmus inancini yitirmis kafasi karman corman bir halde siginmak ne kadar dogrudur? Bunun dogru olmadigini bile bile kendini atese atmanin sana verecegi ne gibi bir ayricalik olabilir ki?
-Farkina simdi simdi variyorum dedigin uzerinden 4 sene gecmis hareketlerinin davranislarinin hesabini tutmanin ne anlami vardir? My name is Elif deyip, gunah olmasa bile bir hesaplasma moduna girmek icin 25 yas cok mu genctir yoksa cok mu gectir, yoksa tam zamanimidir?
-Koptuk bitti gitti demelerle gecip giden ama aslinda kopmadigin bitirip gitmedigin bir adam karsina 3 seneden sonra gecip eskisi gibi bakabilir mi? Tekrar demesine der de tekrar edilebilir mi? Genctik cocuktuk artik degilizlerle bu isi kapatmak mumkun mudur? Bana simdilik mumkun gibi gorunuyor gorunmesine de, birseylerin eksikligini hep hissedersin ya ki bu kadinlara yapismis bir gududur, iste o eksiklik bir sizofreni hal midir, hani bir kere cekilip gidilmistir ya bir daha da giderim ben ya da bir daha gidersem bu sefer bu is olmaz ile kafani ruhunu yordugun hallerin normal midir?
-Kizdigin, kirgin oldugun seylerin uzerine inatla gitmek binlerce kere denemene ragmen ayni gormezden gelmezlikle donanabiliyorsa, ne gibi bir harekat ise yarayabilir ki?


Simdi ise, ozlediklerimi yazmak istiyorum tam su noktada...

-Ortakent bile degil direk Yahsi'yi ozledim.
-Aksam sahilden dondukten sonra havlumu astigimda burnuma geeln deniz kum gunes kokusunu ozledim.
-Sahilde gece ayakkabilarinla yurudugum icin kumla dolmasini ve sabahina pitpitpit o kumlari cikarmaya calismayi.
-Tuneli..
-Nevizade'de ki Mest'i.
-Istiklal'deki Ferhane'yi ve Mymoon'un enfes cheesecakelerini.
-Icetea Green'i ozledim keza buradakiler naneden yoksun igrenc sekerli bir tatdalar.
-23'unde Istanbuldayim, 24'unde Bodrumdayim ve 25'inde dugunumuz var.

Elbisem hazir, uygun bir pabuc buldugum gibi o gune tamamiylen hazir hissedecegim kendimi.

Hiç yorum yok: