27.2.10

Shutter Island

Yuhunuz ya bu ne azimdir dedirticek bi senaryoya sahip bir film.
Guzel olmus.
Korku falan degil ama baya baya bir gerilim filmi.
Keza ben surekli kulaklarim kapali bir sekilde izlemek durumunda kaldim bir kac sahnesinde.
Ha simdi olucak birsey derken.
Leo'nun performansini bakalim Academi  kac uzuuuuun yillar  daha gozardi edicek.
Gerci nolur bir oscar versinler. Cokta birsey sanki.
Martin Scorsese'e filmlerindeki bir araya getirdigi muhtesem cast icin tebrik ediyorum , nacizane.
Keza gozlerim bi Ben Kingsley gormeyeli olmustu baya. Bir adama dazlaklik herhalde bu kadar yakisabilir. Karizmasinin zirvesinde bir performans gosterdi o da.
Zodiac'tan itibaren  dikkatimi ceken Mark Ruffola'ya ise pur dikkat!!
O adamda iyi.
Ben gayet basarili bir senaryo ve basarli bir goruntu cekimine sahip diyorum shutter island icin.
Iyi, guzel olmus ama hani bas yapitmidir , yok o kadarda degil.

Hiç yorum yok: