28.9.09




Odaklanma, konsantre olma sorunum vardir benim.
Dikkatim cok cabuk dagilir.
Aklima ufacik birsey gelir ve butun gun dusunup durdugum olur.
Bunun icin hatta universite birdeyken yardim almaya karar verdim.
Bir doktora , deli doktoru diyorlar ya onlardan birine gorundum.
Bana, ben ve benim gibi dikkat toplamakta zorluk ceken insanlarin birseye odaklanirken beyinlerinin iki lobunu yarim saatlik aralarla degis tokus ettirrirek calistirmak gerektigini soyledi.
Yani yarim saat sayisal yarim saat sozel calisarak beynimi surekli konsantre bir sekilde tutabilirmisim.
Denedim ise yaradi.
Ilk vize donemim iyi gecmisti.
Sonra unuttum yapmayi.
Baska seylerin aklimi mesgul etmeyi daha cazip buluyordum.
Buraya geldim.
Yine bir suru olay icinde yuzuyordum.
Konsantre olamiyorum falan.
Sonra sonra kendimi toparlamaya basladim.
Surekli calisarak yaptim onu.
Bu seferde cok sik hasta olmaya basladim.
Vucudum cok cabuk iflas etmeye basladi.
Bir gun eski ofisimdeyken, arkadasima sordum.
Senin boyle zamanlarin oluyor mu?
Evet dedi olmazmi?
Peki napiyorsun bundan kurtulmak icin?
Yeni bir grup kesfettim.Senin icinde muzik onemli. Bende senin gibi muziksiz calisamiyorum. Adlari "The Album Leaf". Dene bir.
Denedim.
Kopamiyorum.
Bazenleri unutuyorum. Bunu yapmayi ama yaptigim her seferinde full konsantre olabiliyorum.
Muzikleri inanilmaz guzel .

Biriyle tanistim.
Garip.
Okumasi zordur ya bazilarini, onlardan.
Ama benim gucum yok ugrasmaya.
O zaman nolucak.
Kurtulamadigin sucluluk duygusundan nasil kurtulur insan.
Kanser eden beni etmis, coktan vucuduma yayilmisken. Bir turlu sokup atamiyorken.
Bicak lazim simdi benim elime.
Bu seferse yuzup atmak icin.
En derinden derini sokup atabilmek icin.
Gecen yillari en derinden atabilmek icin.
Bir bicak.
Kor bir bicak.





Hiç yorum yok: