28.9.09


Nasil bir blog seninkisi?

Benimkisi oldukca kisisel, oldukca da icten.

Her zaman olmayi sevdigim gibi.
Hayatim hakkaten odunsun ya bile denmistir zamaninda hatta bu yuzden bana.
Evet evet..Saka yapmiyorum..
Oyle bir sevgilim bile oldu =)

Bir gorus belirtme amaci gutmeyen bir blog.
Yazdiklarimin icinden zaten neye ne kadar yakinim gayet acik anlasiliyor.
Bunun derdinde olmadim hic bi zaman.

Bir amacim vardi en basta basladigimda.
Demistim ya..
Uzaklari yakin etme cabasindan baska birsey degil diye.

Bir daha soyluyorum..
Uzaklair yakin etme cabasindan baska birsey degil.
Sadece kendim icin.
Takip edip okuyanlar, yani siz..
Siz zaten benim ozel hayatimda olan insanlarsiniz..

Elif neyin var diye gecip karsina oturdugumda konu deigstirmek icin bi konu bulup kahkaha atip icimdekileri dokememek yerine, yaziyorum.

Kendimle barisik olmayi her daim kiliyorum boylece.

P.S.: Bu yazi blog tartismasi yapildigi icin yazilmistir.

Hiç yorum yok: