29.5.09

Planlar

Gelindi dizelerinden sonra birde yapilan planlar faslina gecildi.
Hemen vize basvurum icin Ankara'ya gitmem lazim. Hemen.
Bizimkilerde bi ton surat tabi. Hic hoslanmadilar bu durumdan.
Herneyse..
Aldim biletimi Nilu Turizm'den hemen. Her zamanki daim musterileri olarak ben.
Bolu'dan gecerekten Ankara'ya gitmeyi cok sewerim.
Hep duslerimden birisi olmustur. Bolu'da bir evim olsun gunun birinde.
Kafami dinlemeye Bolu'ya gideyim isterim.
Bir gun olucak ama bilirim.
Gecenin 1'i gibi geldim Anadolu'nun merkezine. Corak topraklarina. Duz ovasina.
Sabah erkenden uyandim. Ilk is okula ucmak.
YKK'yla toplantim var. Kaciramam.
Birde ustune Ozgur'un posteri var.
Saat oldu 8:15 ben kapi onunde canimin ici Kiymetlimle bulustum. Opustuk sarildik, o kisacik surede bilmem kac aylik hasretimizi gidermeye calistik sonra direk bolume.
Wayy be dedim..Su yollardan da bir daha gecmek warmis...Hani derler ya bir dili olsa neler neler anlatir diye. Hakkaten de oyle. Her karesinde bi yasanmislik..Gozler tabi bi doldu. Bolume yaklastikca daheyecan dorukta..
Girdim bolumden iceri..Baktim posterler asilmis ama etrafta kimse yok..Daha dogrusu gozlerimin aradigi, kalbimi carpitan yok..Ciktik YKK'nin odasina..Bana hemen bi direktifleri verdi. Soyle yap bunu yap..Gorusemeyiz belki sana bol sans sen halledersin dedi ciktik odadan..Indim asagiya merdivenlerden..
Hep dusunuyodum gorunce acaba nasil olucam diye..
Nasil olucak tepkim diye..
Goremedim ilk once..Gittim posterleri gezmeye..Sonra
Birisi yanasti yanima..Her zaman yaptigi gibi gecti onume..Oylece bakiverdi iste..
Merhaba dedi..
Agzimdan bir kelime cikamadi..
Gozlerden bosaldi yaslar..
Tamam hadi cikiyoruz dedi buradan.
Su son 1 bucuk yilda, ozellikle son 6-7 ay boyunca yasananlar, yiktigimiz daha dogrusu yiktigim yaktigim butun kopruler geldi aklima onunla aramizda..Neler yapildi neler soylendi..Bir ara hatta sildik defterden birbirimizi..Yeter dedik..Boyle harap edilen birseyin ustune artik ne bisey kurulur ne de birsey paylasilir dedik..Cok kirdik birbirimizi..
Onca yil sirt sirta werilmis onca yil tek vucut olunmus sonra hersey bir hic ugruna yakilip yikilmis hemde neredeyse olumcul hatalar yapilarak..

-0-

Bakma simdi hicbisey unutulmadi..Ne yapilanlar ne soylenenler..
Geri donuste yok..
Elimizde kalan ise hic bir zaman yitirmedigimiz sonsuz sevgimiz ve saygimiz o kadar..
Bazi seyler asla bitmez ya hani..Bu da onlardan..Kimse anlamaz bunu..Anlayamaz da..Ha zaten anlamasin da..Sussunlar..Hic konusmasinlar..

-0-

Hiç yorum yok: