24.4.09

Lastfm

ay bunu hemen yazmaliyim..
dun tam da gaza gelmisim yazmisim bir ton sey muzikle, yok efenim tiyatroyla ilgili fln sanki en buyuk elestirmenlerdenmisim gibi..herneyse..birde sonunda hani yazdim ya bugun 23 Nisan dolayisiyla sadece canim Turkce sarki dinlemek istiyor diye..Yazimi bitirdim kapattim sayfayi aradan iste gecti bilmem kac saat bir daha bi kontrol ettim blogumu baktim La78'ers dan bir yorum Yeni Turku dinlicem demis..dedim bende dinleyeyim ya..acayim bakayim soyle guzel guzel Lastfm.'imi dinleyeyim sarkilarimi..yahu bir actim birde ne goreyim ucretsiz deneme kullanma sureniz bitti demezmi!! Tabi hemen essek gozlerim acildi..
Odanin icinde nasi yaaaaaaaaa diye cigiran ben..
Ya muzik hayatimin cok buyuk bir kismini alir benim..Dinlemezsem hayatta olmaz..Mutlaka bir sekilde dinlemem lazim..Bir de hani lastfm'inde tam bir delisiyim..Skroplama olayinda sorun cikarsa da bana geceleri uyumak icin bile Lastfm'imi acip uykuya daliyordum..ooo sabahta ole uyaniyordum..
Programi sildim tekrardan yukledim bilmemne bir suru birsey yaptim ama olmadi hep ayni mesaji veriyor..Sinir oldum yaaa..
Herneyse bugun ofisimde surf yapip acababir alternatifi varmidir diye bir arastirma yapmaya calistim.Biliyorum Lastfm sahipleri size ihanet ediyorum ama napayim canim insani sinir eden sizsiniz..eski halinize donun sizi birakan nolsun soz veriyorum =))
Herneyse simdi birakayimda lastfm'i buldugum seyden bahsedeyim..Su an malesef Grooveshark'i kullaniyorum..=(
en azindan simdilik isimi goruyor..
ama eger benim gibi bu problemle karsilasaniniz varsa lastfm'le ilgili cozum nedir ne degildir bir soyleyeverin mumkunse..biliyorum nerdeyse 4 yildir kullanan arkadaslarim var..heyy yardim edin ya...bu arada Grooveshark'da fena degil ama tam iyice karistirmadim..bakalim..

1 yorum:

LA78'ers dedi ki...

http://www.musicopat.com
veya
fizy.org

şimdilik bunlar da var ama nerdeee lastfm gibisi...