23.4.09

Perde


Boyle farkli olacagiz derken anlamlarini bilmedikleri kelimeleri kullanip, degisik, dusuk cumleler kurarak ha bir de agizlarini gevirerek sarki soyleyenleri ve gruplari sevmiyorum.

Samimi degil. Tahta masasinda derken tahtayi tahta yerine tehta mesasinda diye soyleyen birinin isterse muzikalitesi cok yuksek olsun bana hic birsey ifade etmiyor.Hissetmiyorum onun duygularini, beni kendi dunyasina alamiyor.

Temiz soylemeliler. Cikan sesler temiz cikmali, cizirtisiz, tonunda. Isi ciddiye almalilar.
Uretkenligi bu kadar basite alip kolay birsey birseymis gibi gostermemeliler.
Te fii zamaninda ugrastigim tiyatro derslerini alirken hocam benimle tam 1 sene ugrasmisti, kelimeleri dogru duzgun cikarayim diye. Eger ki isine ve en onemlisi kendine saygin varsa zaten bunu boyle yaparsin. Boyle isleri yapmak icin cok ayri bir dunyan olmali..Oyle benimki baskasinin ki gibiyse dunyan bu iste yerin yok.
Her defasinda bu konularda konusmaya baslasam hep aklima geliyor bir zamanlar ne kadar buyuk bir askla sahnede olmaktan hoslanirdim. Hayatim bu benim diyordum. Hocam da hep destekciydi ki hala oyle , birgun mutlaka geri donecegimi dusunur. Simdi o gunler gecti gitti ve bana bunu soranlara hep cevabim ayni oluyor. Nicin biraktin? Nicin her zamanki asiligini gosterip ayaga kalkip ben bu isi yapicam demedin dediklerinde ki verdigim cevap.
"Eger aklinin kosesinden bu ise alternatif olabilicek baska bir sey yapabilicegini bir dakika bile dusunuyorsan o zaman hemen bu isi birak ve o diger hayalini gerceklestir." bunu Haluk bilginer soylemisti taa ne zaman. Ne kadar da dogru bir laf.
Cunku bu isler dedigim gibi normal insanlarin yapabilicegi isler degil. Baska seyleri de yapabilicek oldugunu dusunenlerin yeri degil orasi.
Ya tam varsin ya da yoksun.
Evet normal bir insan degilim orasi bir kesin zaten ve evet sahnede olmayi hep cok sevdim ve isin ilginc yani su an bile o ogrendiklerimi bir konferansa gittigimde kullaniyorum ama ben Tiyatro yerine baska birsey yapabiliyorum su an ve ustune ustluk yaptigim isten de cok buyuk keyif alabiliyorum o zaman benim artik o tozlu sahnede yerim yok.
Simdi donup baktigimda ayni sahneyi paylastiklarim dizilerde oynuyor ve o dunyada emin adimlarla ilerliyorlar. Sansliyim ki hep cok yetenekli duzgun insanlar cikti karsima. Hepsinin yolunun acik olucagini da biliyorum ve onlari seyrederken cok buyuk keyif aliyorum.
Kimbilir belki gercekten de Behruz'un dedigi gibi bir gun mutlaka donucem.

Bugun 23 NISAN ve last fm 'im yine acik ama bugun sadece turkce muzik dinleyecegim dedim dinlerken de eeee yeter ama bu ne deyince bu yazi da cikiverdi oyle iste..

Hiç yorum yok: