6.8.10

Farabi

Uzun zamandir soyle guzelcene birsey yazdigim gorulmus mu?
Yok.
Yazi yazmaya calismak, kendini zorlamak, ekranin karsisinda saatlerce oturup sonuc olarak hic birsey yapamamanin verdigi derin sikinti beni sinir ediyor.
Her sabah kalktigimda canim sikkin bir sekilde kalkiyorum.
Yine istedigim bir sekilde gecmedi bir onceki gece diye geciriyorum.
Aslina bakarsan, tam gaz, ful konsantrasyonla baya baya guzel isler cikardigimi bildigim icin bunlarin hepsi basima geliyor yoksa baska bir sebepten degil.
Son birkac ayda baya baya degisiklikler oldu bir de hayatimda.
Boyle benim yine arada gelip giden , butun BOGA burcunun ozelliklerini gosteresim geldi heralde ve yeteri cektim bir cok seye.
Hadi itiraf edeyim, evet, icimden zaman zaman, zamanlamam biraz sakat oldu diye gecirdigim gunler oluyor ama bakalim dogru karar verilmis mi verilmemis mi bunu yine o muhtesem kelime gosterecek. Zaman.
Kavramini algilamanin zor oldugu bir ad.
Keza ben buraya geleli 2 sene olmasina sunun surasinda 3 hafta gibi bir zaman dilimi var. Hala da inanamiyorum yani bunca zaman ne kadar cabuk gecti diye dusunuyorum surekli.
-0-
Degerlerimin bircogunun degistigi bir donemdeyim. Onemli olanlar artik cok onemli degil yerlerini baska onemli buldugum ve hissettigim seyler aldi artik.
Kendi kendine yetme eylemini kesfe cikarken acilari cekip, sigaralarin dumanlarinin icine daldirip cikarmasini da bildim. Yasamadan ogrenmeyen su benligimi terbiye etme telasi icindeyken ne kadar cok yiprattigimi hissettim kendimi. Gorduklerinle hissettiklerinle ve yasadiklari , yasamak zorunda birakildiklarinla , canini yakincaya kadar torpuleyen bu hayatta birde baska bir darbeyi kendi kendine yasatmanin, hissettirmenin ne gibi bir anlami vardir onu soruglayip durdum.
Hep sorgulamakta cok buyuk bir marifet degil.
Degil cunku mutluluga erismen mumkun degil.
Peki icin icini yiyip yiyip duran seyleri merak etmeyi biraktiginda ya da benim icin artik hic bir onemleri yok demeye basladiktan sonra mi az bilen daha mutludur moduna gecebiliceksin? Ha isin orasi da tartisilir cunku kanimca bir baslamissan bir daha sorgulamayi birakman pek mumkun olmayabilir, dogal olarak.
ANCAK...bu ikilemlerle dolu yazilan paragraflardan anlatmak istedigim su ki, saldim cayira mevlam kayira mantiginin ya dogustan oldugunu ya da bir daha sittinsene olmayacagini sadece kendini telkin etme caba yollarinin degisebilicegine inanmaya basladigimdir.
Ha bunu nasil yaparim diyosan ki..kucuk bir orneklemeyle baslayarak konuyu soylecene kapatabilirim.
Diyelim yeni bir sehire is ya da guc dolayisiyla tasinmak zorunda kaldin ve tasindigin bu sehir, onceden yasadigin sehirden daha buyuk bir sehir ve arkadas cevren hic yok, dahil olmak istedigin gruplar iclerine senin entegre olmandan cok hoslanmiyorlar. Yani kisacasi koca sehirde yapayanliz kaldin. O zaman napiciksin, aynen sunu yapicaksin . Boylelikle Gokhan Semiz'imize de topragi bol olsun diyip gecelim. Simdi sana karsi cikmak gibi olmasin Gokhan'im ama oyle takmayacaksin demekle de olmuyor. Sadece su var ki bir hafta gecip iki hafta gecip 10 hafta gectikten sonra baktin seni bildigin baya baya rahatsiz ediyor bu durum o zaman evinden disari cikicaksin ve sokakta once inceden inceden sarki soylemeye baslicaksin ya da baska birsey yapman gerek ama mutlaka birsey yapmalisin.
Dinime kufreden barimusluman olsa dedigini duyar gibiyim.
Haklisin vesselam ne diyeyim.

Hiç yorum yok: