20.5.10

Gullerin icinden

sabah kalktim telefonuma bir mesaj geldi. " I hope you'll enjoy your day beautiful " diye. Hayirdir dedim noluyoruz insallah. Gunlerden sevgililer gunuydu. Beni bilen bilir boyle sacma salak gunleri sevgilim oldugu zamanlarda da olmadigi zamanlarda da kutlamaktan haz etmem. Abartilacak bir gun oldugunu dusunmuyorum o yuzden. Her zamanki gunlerden bir tanesi olmali bence. Belki de ben birlikte oldugum insanlarla iliskilerimi hep cok yogun yasadigim icin oluyo bunlar. Oldu bunlar diyelim ya da. Ama herneyse tabiki bu seferki beni birakip gitti diye icinde hep ukte kaldi hep elifi kesin kaybedicem diye dusundu. Ne kadar sevgili kavramini yasamiyor olsakta cooook buyuk bi incelik yapip  bilgisayar basinda 2 3 saat durarak bana internetten cicek yollamis.
Ofiste yerimde duramadim hemen asagiya sekreterlige indim baktim baktim kimsenin haberi yok bir cicekten. Sonra laboratuvardan orneklerimide alip ciktim yine odama. Yaklasik 200 tane kucuk siselerde toz haline getirilmis insan sac ornekleri.!! Biliyorum manyakca geliyor kulaga ama isimin bir parcasi bu. Nedenini de sonra anlatirim ne yapiyorum ne ediyorum falan. Simdi konumuz o degil. Neyse masamin ustunde o ornekleri analize sokmak icin degisik formlar doldurmak gerekiyor, teker teker ornek isimlerini giriyorsun vesaire. Ve, birden kapim calindi. Sandalyemle arka arka gidip kapiya bakiyim derken, kapidaki seyi gorup elimin tersiyle butun ornekleri yere dokmem bir oldu. Cicekci kapimda " Elif Tekin'i ariyorum" diyor. Dedim amca suratimdan belli olmuyormu ta kendisiyim.
Sonra mayis ayina girdik. Sevgililer gununun ustunden geceli olmus baya bizim durumda bi degisiklik yok, bitmis bir iliskinin kahramanlari olarak , o ve ben. Mayis 10 oldu. O kutsal gun dicem simdi cok megaloman olmus olucam ama guzel gun simdi =)
O gune dair bu sene aslinda cok guzel anilarim oldu. Gercekten de. Gune gozlerimi cok guzel acarak basladim. Huzurlu bir mesajla gozumu actim. Icim isindi mesaji gorunce.
" Saclarin cok guzel, oyle iste "
Butun gun aklimda baska hicbirsey yok. Sadece sabahimin ne kadar guzel basladigini dusunuyorum. Ne kadar cok ozledigimi ve ne kadar cok aptalliklarla bu hikayeyi rezil ettigimizi ve bunlarin hicbirine ihtiyacimizin olmadigini dusunerek. Daha da ileri gidiyoruz hatta birbirimizi ne kadar cok sevdigimizi soyluyoruz. Saka gibi. Saka gibi gelmiyor tabiki. Konusmaya kelimelere mi ihtiyac var ki zaten. Konusan baska yerler varken, agizi acmaya ne gerek war ki zaten, diye dusunuyor insan. Diye dusunuyor insan demek istiyorum bir kez daha. Hislerin, dusuncelerin seni yonlendiriyor. Olmasi gereken degil.
Tonlarca dusunce geciyor aklimdan, sorularla cevaplarla gecip giden bir ton sey.
Sonra o gun bir kez daha ofisimin kapisi caliniyor ve bu sefer koskocaman bir demet kirmizi gul ve bir kutu cikolata. Hic beklemiyorum bunu bu sefer. Inanilmaz derecede etkileniyorum. Bu kadar ugras veriyorsun Ben ,nicin basinda onca yanlis yaptin, nicin dedim icimden. Erkeklerin kafalarina dank etmesi icin sanirim boylesine bir maceraya cikmalari sart, dedim sonra. Ancak anlayabiliyorlar bazi seylerin kiymetini ya da kadin dilini, ruhunu.

Yine de onca emeginin karsiliginda binlerce kez tesekkur etmekten baska hicbirsey elimden gelemedi.
Ben: " But they said there is no way she'll not take you back with these flowers"
Uzgunum. Koptu bir kere Ben.
-o-
Simdi diger hikayeye, araya sikistirdigima gelmek istiyorum.
Ve ne diyorum biliyormusun?
artik YETER.
Yetti.
ve ilk defa icimdeki o beni kemirip duran ve beni soktugu o vicdan duygusu icin ondan neredeyse nefret ediyo gibiyim.
Hayir.Yok artik o vicdan cunku icimde. Artik kendimi suclu hissetmiyorum, niye biliyormusun? Cunku o kadar icim rahat ki aslinda. Ne yapmis olursam olayim ben her zaman dogruyu soyledim. O an ne hissediyorsam seni kiricagimi bilsemde dogruyu soyledim, seni mutlu edicegini bilsemde dogruyu soyledim. Olay hic bir zaman ne dusunur ne eder degil ben ne hissediyorum da sakliydi benim icin cunku. Ben iki kisiyi kalbimde tasimam dedim ve tasimadim. O cesareti gosterdim.
Hani hakli oldugun durumlar vardir ama oyle bir salaklik yaparsin ki , iste o hatayi yaptiktan sonra butun o hakliligin gider. Ben bunun ne demek oldugunu cok iyi biliyorum cunku tecrube ettim acisini da cektim hemde olmasi gerekenden cok daha fazla bir sekilde. Simdi ise ayni o buyuk hatayi sen yaptin ve malesef yine aramizdaki farkliliktan dolayi ben bunu unutmam. ve affedemem.
En basindan beri dedigim birsey vardi ona, bak gercekten eger bitirmek istersem bitiririm ben hic haberin bile olmaz diye. Hic bir zaman bunu beceremedim. Bahanelerim boldu cunku. Onsuz bir hicimler, o olmazsa kim olurkiler falan filan. Hepsi palavra. Hepsi. Yalani sokmus birisiyle hersey palavra artik.
Birseyleri beklemem gerekiyormus heralde. Bitti gitti iste. Artik asla. Herseyi attim dun gece. Aci vermesine izin vermicem artik. Bu hayat benim hayatim ve bence bircok kisinin yapmaya bile cesaret edemedigi seyler yapmaya calisiyorum, iyi ya da kotu ve bir sekilde basarili olmak icin o yolda ilerliyorum. Neden hislerinden kacan ve korkan birisi icin bunlarin yokolmasina veya elimden kaymasina izin vereyim? Pardon ya da hisleri dogru olmayip buyuk bi yalanci olan ve sacma bir hayatin icinde olmayi tercih eden birisine izin vereyim?
Benim ayaga kalkip sesini cikaramayan bir insani artik tasimak gibi bir niyetim yok. Yaptim onu zamaninda ama artik yok.
Eger cesursan, eger eminsen bir laf edersin. Sonra da arkasinda durursun. Bu bir eksiklik degil bu senin gercek mutlulugun icin kendin icin herseyden once yapman gerekendir. Benim onu hala ne olursa olsun bu igrenc yaziyi yazmama ragmen onu hala cok sevdigimi soyleyecegim gibi. Ama tek bir farkla, bu benim hislerim sadece, artik mutlulugum ve huzurumu temsil eden birsey ASLA ve ASLA degil.!
Bu kadar acikligi ve samimiyeti kaldirmak zordur. Benim her zaman boyle insanlara kapim acik olacaktir. Boyle degilseniz karsima gecip beni cok sevdigini soylemek, hayatinda baska kimse olsun istemiyorum demek, hayatin icin vericegin bir sonraki adim icin benimle konusmadan karar verme demek sadece ve sadece kaybetme korkusudur. Gercek sevgi ya da ask asla degildir. Birsey soyliyim mi ? Emin ol seni bu halinle cok sevenler olup seni sarmalayanlar olur. Bana ihtiyacin yok. Olmasinda. Mutlu ol ve benden uzak ol. Gercekten uzak ol.
Cok uzgunum bunlari yazdigima. Hem de cok. Tarifsiz ama bir o kadarda reel.
E.

Hiç yorum yok: