26.10.09

budur


bu kiz varya bu kiz..
canim cigerim benim
incim
-o-
hergun degisik kupe
muhtesem gozlerine muhtesem goz makyajlari
kirpikler gozler endam acaip
dolasip duruyo
sibelimin kankasi kiymetlimin kankasi
benimde kankam
4 yilimin Ankara imzalarimin en buyuklerinden
inisli cikisli iliskilerimiz
hayata bakis acimiz
cektigimiz acilar
sikintilar
dostluklar
kardeslikler
ayni sofradan ayni bardaktan yiyilip icilen hayatlar, omurler
onca sey
hep dedigimiz birsey vardi
"benim basima ne gelirse ilk sana senin basina ne gelirse ilk bana geliceksin"
birbirimizden hic birsey saklamiycaz
saklamadikta
hicte ayrilmadik
gonul gozumuz hep bir oldu
-o-
Evlilige karsi 2 insandik biz.
Cok severiz ama hep bir yerlerde guvensizligimiz bizi alir gotururdu karsimizdakini de supururken.
Herseyden once bu hayatta ayakta kalmayi ogrenmeliyiz. Becermeliyiz bunu ve bunu yapicazda derdik.
-o-
Kepler atildi.
Ben buraya geldim.
-o-
Aradi.
Ise girdim , evime geri dondum dedi.
-o-
Aradim.
Ben asik oldum dedi.
-o-
Konustuk.
Ben evleniyorum dedi.
-o-
Konustuk.
Ben minik bir inci dunyaya getiricem dedi.
-o-
Dunyanin en iyi annesi olucagina emin oldugum incim.
Hersey senin o tertemiz, gozlerin kadar guzel olucak eminim.
-o-
Ben onu cok seviyorum.

Hiç yorum yok: