22.10.09




Abi bi kere de dogru duzgun anlama gelen bir ruya gorucekmiyim acaba.
Gordugum ruyalarin anlami ya birinin olumune ya da benim olumcul bir hastaliga yakalanacagima isaret oluyomus. Zaten burada domuz gribi herkese bulasmis gibi bisi. Asisida dandikten birsey. Grip asisina biraz bisi ekleyip kakaliyolar millete. Birde ustune ustluk yani kimseye bisi olmasa da bana kesin olucakmis yani olmesemde cok ceckicekmisim falan.
E yani yuh..hani tabir veriyosun anladikta biraz insafli ol ya ya ben hayatimi bunun uzerine kurucak kapasitede birisi olsaydim o zaman nolucakti abi.
Ben seni eninde sonunda bulup boynuna yapisip , girtlagini cekmezmiydim yani..
Yapardim valla.
Dun gece yine bir ruya gordum iste. Ruyamda bir yere gidiyoruz boyle. Bir otel odasindayim ben hatta sonra bir arkadasimin sevgilisi giriyor iceri odadan bana bakiyor sora elimden gozluk kabini aliyor, icinden cikariyor gozlugu hoop yere atip ustune basiyor.
Bende bakiyorum saskinlikla. Hic oyle bana yenisini alicaksin falanda demiyorum. Sevgilisi geliyor diyo kiza yenisini al. Sonra bende diyorum ki mal mal, yok yok cok pahali gozlukler burada cocugun parasi yok boswer diyorum.
Icim disim benim hakkaten mal olucak kadar temiz ..
Vay anasini ya ruyada mi bile..

Hiç yorum yok: