9.9.09




Baslik yazmaktan hic hoslanmamaya basladim.
Hayatimdaki her seyin ozel bir anlami olmasi gerekiyormus gibi herseyi de bir baslik bir kategori altina sokmaktan hoslanmiyorum.
Bu yazinin bir basligi olmasa ne olur?

Ofisimi degistirdim.
Bolume yeni 10 tane ogrenci geldi.
Iclerinden bir tanesi bile Turk degil.
Yine her yerden insan var ama Turk yok.

Ruyamda cok komik bir sey gordum.
Ankara Universitesi Persembe gunku olagan toplantisindayim ama oda da sadece Dogan'cigim var birde Gurol'cugum.
Ikisine de ayaga kalkmis bagiriyorum.
Ne demek Tektonik secmeli , ne demek Jeomorfloji secmeli.
Bu sikayetlerle Dogan'cigimin ne alakasi var o beilinmez.
Nasil olur da bir Jeoloji ogrencisi olarak Biyoloji dersi almayiz biz.

100.3 Magic 'in insani sinir edici sesli Vj'inin konusmasiyla calmaya baslayan saatimin uyarisiyla ayaga kalktim.
Bir o yana bir bu yana miril miril sesler cikararak gozlerimi actim. Perdenin araligindan yine gunes giriyordu iceri.
Gulumsedim.
Bugun yine gunesli enerji dolu bir gun olucak.
Cisimi yapmaya tuvalete gittim.
Iserken aklima geldi ruyam.
Yine bir gulumsedim ama bu sefer ki kahkaha donusmeye yakin bir gulumse oldu.
Ruyanda bile hocalarla tartisiyosun.
Seni oraya biri bir geri almak istese sictilar haberleri yok.

Dusun suyunu actim.
Suyun altinda oylecene gecen birkac dakika..
Su damlalarinin beynimin hucrelerini actigini hissetmisimdir hep.
Sanki gece uyurken onlar dugumlenir sonra sabah yuzune ya bir su serpersin uyanirsin ya da bir dusla.
Icimden en sevdigim gomleklerimden olan cok hafif parlagimsi gibi olan gri uzun karpuz kolluyu giymek geldi.
Tabi ki uygun kupe ve yuzuk seciminden sonra.
Karanfildeki kupecime bir ugrayabilseydm keskeyi gecirip cantami kapip dogru asagiya kahvaltiya.
Sonra duraga, binip 98 Tunney's Pasture'a, dogru okula,ve 222'ye..

Bak goruyomusun yine sinirlerim tepeme cikti,bunu yazarken koridordan Ian'in sesi geliyor.
Bakalim ne kadar daha saklanmayi becerebilicem.
En son yaptigimiz karsilasma hic hos olmadigi icin kose bucak kacmalardayim.

Of artik Ivy gelsin.
Yeter kaldigi.
Ozledim..

Hiç yorum yok: