26.7.09

Musica


Bu Turkiye gezimde Istanbul'dayken Selim'le bir konustuk.
Dedi Elif konserimiz var gelsene..
Dedim geliyorum..
Kurucesme Arena'da..
Portecho'da var..
Onlara yetisemedim ama sonradan dinleme sansinda bulundum..Buradan basarilar diliyorum Multitap'e...

Bir onceki gun ada'ya gitmis, birde ustune ayni Hatirla Sevgili'deki gibi en son aksa vapuruyla Bostanci sahiline yol almistim.
Kuzenimde kalmis ertesi gunde kalkip eve geri donus, saat 2'ye yetismeye calisma..
2 yerine 3 oldu ama gittim en azindan..
Hemde ceremcimle de gorusmus oldum..
Cok guzel oldu..
Onu da cok ozlemisim..
Aradaki zamani kapatmaya calistik..Neler olmus neler megersem en son biraktigimiz yerden o yana..
Sohbete,arada bogazin o muhtesemligine ve sigaramin dumanini icime cekerken arkada fonda konusan birisinin sesi tanidik geldi.
Kalktim ayaga.
Portecho cikmis..
Dedim ceren ben bunlari dinlemek istiyorum..
Dedi hadi hepberaber gidelim..
Dinledik..
Keyiflendik..Eslik ettik..Melodileri icimi costurdu yine..
Boylece ilk defa canli performanslarini da dinlemis oldum cook gec kalarak..
Olsun.
Gec olsun guc olmasin..
Asil yuzumu gulumseten sey ise;
Internet'te 2009'daki yeni albumleriyle ilgili roportajlarini dinlerken Deniz'in Brazzaville ile birlikte bir ortak calismada olucagini soylemesi oldu ama gulumsemelerim bu kadarcikla da sinirli kalmayacakti oysaki..
Bir yandan;
Birkac haftadir sanki yer delindi de icine girdi bunlarin hepsi dedigim , Elif'in su yasamdaki ilk arkadaslari olma ozelligini tasiyan "Gang" aslinda yerin icine girmemis benim canimi sikarak Bodrum'da egleniyorlardi..Icimi ciz ettirerek. Gerci biliyorum ben olmadan eglenemiyorlardi ama =)
Sonra bir tanesi Israil'e gitti..Kemanci..
Sonra bir tanesi isinin basina dondu Romanya'ya uctu..Denixxx
Iste ben Denix'le tam bu noktalari konusup, neler yaptiklarini en ince ayrintisina kadar sorup onu bunaltirken bari cocuk biraz soluklansin diye dusunerek bahsettim Portecho'nun Deniz'inin Brazzaville ile yapacagi projeden..
Denix;
Elif 3 yasindayken hayatina giren ve hala hayatinda olan insanin ismi meger Portecho'nun Deniz'inden gelmeymis..
Hani bahsediyordum ya o yuzumde olan gulumsemeden..Iste bunu duyunca o gulumseme bir sure daha gitmedi..
Kucucuk seylerle mutlu olmak bu olsa gerek..
Birde hayatin tesaduflerle, ya da tesadufe inanmiyorsaniz dogru zamanda dogru yerde dogru insanla olmakla nelerin degistigini hatirlatmasi oldu..
Ne alaka mi?
E o kadari da size kalmis..
Simdi 23 seneyimi anlatayim..
Olmaz..

Hiç yorum yok: