13.7.09

The common Sense

Bir zamanlar bir arkadasim wardi dicem gerci hala war ama bir zamanlar yoktu..

Universite 1 de tanismisiz, ayni gruptayiz, cok iyi anlasiyoruz hatta onun yakin arkadaslariyla falanda takiliyorum..

Butun sene cok keyifli geciyor..

Ben hatta onlardan birinin eski bi arkadasiyla cikiyorum boyle bir suredir..

O hikayede pek hos bir hikaye..

You've got e-mail filmini andiran bir havasi wardir hatta o hikayenin..

Gel zaman gec zaman bir seneyi bitirirken diyor ki bizimkisi ya bu sene yazin sizin oraya gelelim mi?

Diyorum deli misin? Ne bekliyorsun tabi ki de gelinn..cok egleniriz..

Geliyorlar 3 lu grup..

Bizim sahilde Hasan bey resort'un en sevimli ve uyumlu takimi oluyorlar..

Kemiklesmis Bodrum grubu hic hoslanmiyor onlardan..

Elif'in yaninda baska arkadaslari var bizim pabucumuz dama atildi gibilerinde bir edayla dolasiyorlar..Bana boyle bir afra tafra..=))

Yine gel zaman git zaman tatilimiz cok guzel geciyor..Yolcu yolunda gerek diyor bizimkiler ve gidiyorlar baska tatil beldelerine ve tatilerine devam etmeye..

Yaz bitiyor okula geri donuluyor basima asla ama asla tahmin edemiyecegim birsey geliyor ve birinci sinifta yuzu neye benzer onu bile bilmedigim birisi cikiveriyor karsima..Oyle biri ki ama hani birlikte olunursa yer yerinden oynicak..ama hic dusunmeden hareket ediyorum..icimden bir ses ama guclu bir ses diyor ki git pesinden dusunme..gidiyorum pesinden ama bizim esas oglana soyleyemiyorum bir sure sakliyorum..Hersey yuz ustune cikinca bizim esas oglan cok bozuluyor ve benimle konusmuyor..Bir sene hic konusmuyoruz bile nerdeyse..

Aradan bilmem kac zaman geciyor ama o esas oglan hep benim icimde esas oglan olarak kaliyor..Icim ona karsi cok mahcup geciyor zaman..

Zaman gecmesine geciyorda bir yandan birseyler duyuyorum, duyduklarima inanamiyorum..Benim esas oglan benim hep en esas kizlarimdan olucak olan Rabia'mlami?!!

Cok konusulsa da, herkesin burnunu soktugu bir durum olsada bu birliktelikte bolumdeki digerleri gibi geliyor geciyor..

Geri donup baktigimizda esas kizla ; olmasi gerekiyormus bi sekilde olmus.. O da oyle birseydi iste deyiveriyoruz..

Aslinda olay o kadarda kolay degil bence..

Olmasi gerekiyormus evet..niye biliyomusun?..Cunku ben o sayede, o esas kiz sayesinde esas oglanimla tekrardan barismis oldum..

Dogum gunu yaklasiyor bizim esas oglanin o yuzden onu dusunurken acaba napiyor ne ediyor diye birden aklima geldi..

Hayatin karsiniza kimi cikaracagini hic bilemiyorsunuz.

En beklenemedik anlarda oyle insanlarla karsi karsiya kaliyorsunuz ki, sokakta gorseniz belki suratina tukurursunuz ama mecbur yuzyuze bakmak zorunda kaliyorsunuz ama isin tam obur yanini dusundugunuzde aslinda her karsiniza cikan birinin sizin icin, sizin hayatiniz icin bir anlami war.

Kimisi girer hayatina dunyanin en mutlu kadini olursun sonra ceker gider ya dersin , amaann zaten bitmesi iyi oldu ya da dersin, bana bunu nasil yapar nasil olurda ceker gider..Ne dersen de, neye yakinirsan yakin her hayatina giren kisinin sana kattigi birsey mutlaka wardir..Kimisi senin daha dik durmani saglar hayata karsi, kalbini paramparca ederek ama bir sonraki iliskine basladiginda daha iyi olursun, daha sevgi dolu daha akli basinda, cunku daha kendinsindir artik..Yasadigin acilar, sevincler senin daha cok sen olmani saglamistir..Artik adimlarini daha saglam basarsin..Ayni pilavi yemezsin artik..

O yuzden hayatindan oylesine gecmis olanlara da, gecmis ama gecerken oyle bir iz birakip gecmis olanlara da hepsine de bir tesekkur etmek lazim herhalde..

Icimden bir ses evet yasamam gerekti ve yasadim demekle yetinmek istemiyor , yasamayi cok istedim, o kadar cok istedim ki en buyuk acisini bile cekmeyi goze aldim demek istiyor..

Eminim benimde hayatindan soyle bir gectigim ve hayatinda iz biraktiklarim olmustur veya oylesine bir gecip gittigim..

Esas kizin benim esas oglanla bulusturmasi gibi herseyin bir nedeni olduguna inaniyorum sadece o nedeni gormek icin birazcik sabirli olup zamanin gecmesi gerektigine inaniyorum..

O izlerle birlikte beni yasayip, yasayacak olup,yasattiklari icinde bir tesekkur daha etmek istiyorum..

Hiç yorum yok: