7.5.09

Yok artik!!

ya benim verdigim emegi su Ankara Universitesine bilmem bir baskasi vermismidir?
Neymis efendim bu seneki senliklere girerken para vericekmisim!!
e yok artik..
yani nasil ayiplasam konseyi bilemedim..
ben bir av evel Emrahcigimla iletisime gireyim de o zaman gorusuruz..
ha zaten gelenleri gorunce bole hem sevindim hem uzuldum tam bir performans gosterememisler belli ki..
e tabi her sene ocak basinda Emrah'in beynini pisiren birisi olmadigi icin, bu sene kendi keyiflerine gore hareket etmisler..
ben hem buna laf etmiorum bir de ustune kusrumuza bakmayin ama artik ogrenci degilsiniz para odeyeceksiniz diyorlar..
ya arkadasaaaammm ben omur boyu oranin demirbasi gibi ogrencisiyim bi kere senin dunyadan haberin yoookkk...=)
belki elimde diplomam buralarda dolaniyor olabilirim ama hala gonul gozum sizin uzerinizde geziniyorr yine bak haberin yoooookk..=))
simdilik affediyorum hadi bir hatadir herkes hata yapar diyorum ve susuyorumm amaaaa hele ki girerken bi sorun cikar..
bekle Kurban & TNK ben geliyorum..

Hiç yorum yok: