8.5.09



eveett dogum gunume 2 gun var ama bu aksamdan itibaren basladi kutlamalar..

Ivy bisiler yapmis hazirlamis ama an itibariyle bana sadece 7'de izotop labinin onunde olmam soylendi aksamki bir sova biletim alinmis ve cok guzel olmam gerekiyormus(!) o nasi olucaksa..

egerki gitmezsem cok pisman olucakmisim fln flnfn..hic canim gitmek istemio cunku son dakikada Ivy satti ve ben Cornwall'a gidiyorum Nick'in anneannesi hastanede 1 haftadir dedi..diyecek birsey yok ama ne isim war o zaman benim o sovmudur konsermidir nedir uff..herneyse hazirlandim gordugunuz gibi giyindim kusandim bikac ekleme tmmdir gidiyorummm..

eger gitmezsen............diye bi cumle kurupta gittikten sonra ivy artik diyecek birseyim yok..

hadi bakalim umarim guzel gecer..ha birde yarin birseyler war ama onunda icerigi hakkinda hic bir fikrim yok hatta ve hatta insanlara sordugum zaman bile zilgiti yiyorum..

ivy direk just shut uppppp, stop asking people oh my goddd.. diyo yine bir zilgit yiyoruz..

ay herneyse insalla guzel gecer bu gece..

Hiç yorum yok: