25.3.09

Big in Japan

Aciyorum blogu sonra yine kapatiyorum..
Birseyler yazmaya niyetleniyorum sonra yine kapatiyorum..
Bir amaci vardi blog yazmamin artik onu da kullanmiyorum..
Sinirliydim, kizgindim, icimden kusmak istedigim tonla sey vardi ve yazarak kurtulacaktim hepsinden ama artik yazmiyorum da herseyin icimde patlamasina izin veriyorum.
Tipik Elif yine yerini aldi, basa gelenleri sineye cekip asla konusmayan, susan..
olanlar olur, ust uste gelir, hatta ust uste gelmezse emin olun bir sekilde gelir mutlaka gelir..bekleyin ve gorun..bu boyledir cunku hayat bogum bogumdur aslinda..bir sure uzun soluklu bi sikintiya girersiniz, bogum bogum olur iciniz sonra bir donem olur rahatlarsiniz..
bogumlarin bitmek bilmedigi bi donemin icindne gecip gidiyorum..
Yeni planlar yapiyorum.
Herseyin iyi olucagina olan inancimi kaybetmiyorum, cunku kendime guveniyorum..Kucuklugumden beri bana asilanan tek basina ayakta durabilme duygusunu icimde tasiyorum, buralara kadar bircok seyi geri tepip geldim bundan sonrasi icinde omrum boyunca unutmayacagim tecrubeleri yasamak icin bambaska yerlere gidiyorum..
-0-
Madem beni hicbir yere gondermiyosunuz tatil icin o zaman bende Master'im icin giderim diyip Japonya'ya gitmeye karar verdim..Ona da burun kirdi tabii bizimkisi..ne kadar kalicaksin oyle cok uzun kalma dedi..Oturdugum sandalyeden ustune bi ucus yapicaktim ki sonra saclarin boyle cok guzel olmus diyince hemen yumusadim tabii..beni nasil sakinlestiricegini o kadar iyi biliyor ki..
Uzun lafin kisasi evet ilk basamagi hallettim ve emailimi yolladim Suwa'ya. Bakalim ne diyecek..Tabi gel der umarim..Bakalim..

Hiç yorum yok: