27.1.09

Vigdis'in sarimsakli ekmegi







Gecen hafta cuma aksami 3 cocuk annesi olup Izlanda'dan doktora yapmak icin hayatinin ev hanimligi kismina bir sureligine ara veren cesur insan Vigdis'in evine davetliydim..



Vigdis'e hayranim..



Cesareti, alcakgonullugu, korkusuzlugu, zekasi, her daim guleryuzluluguyle..



Butun master ogrencileri olarak davetliydik..Bircogumuzda ordaydik zaten..Benjamin kisaca Ben, Ivy, John, Joel, Micheal, Jonathan vs...



Ev okula 4 dakika yurume mesafesindeymis..Hemen arka bahce sanki..



Gitmeden soyle guzel bir Cabernet Sauvignon sarabini da kaptim elime..Ivy'le ciktik yola..Yakin olmasina yakinmis ama evi bulamayinca o 4 dakika bize sonunda oldu 20 dk.



Eve bir girdik mis kokular sarmis her bir tarafi..Mantar corbasi yapmis Vigdis yanina da sarimsakli ekmek..Cok severim..



Disardaki hava -25 dereceyken o sicacik corba o kadar iyi geldi ki..bir de ustune kahkahalarla anilarla dolu sohbet eklenince keyfime dicek yoktu..



Meger Vigdis Turkiye'ye onceden gitmis ve buradaki bircok baska kimselerden de duydugum gibi hayatinin en guzel tatillerinden birini gecirmis..



Insan buraya gelince goruyor anliyor..Biz Turk milleti olarak bize servis yapilmasini cok seviyoruz ve nasil servis edilir cok iyi biliyoruz..Belki de en iyi oldugumuz alanlardan biri bu..



Herneyse aldigi halilardan yapmaya calistigi pazarliklardan bahsetti uzun uzun..Bildigim kadariyla el yapimi haliyla makinadan cikma halinin farklarindan bahsettim dilimin dondugu kadar..Annem saolsun az gezdirmedi beni Kapalicarsinin derinliklerinde..Teker teker girip dukkanlara halilara bakardik..Artik hangisi Iran halisidir onu anlamayi gecin her halinin nasil bir hikayesi oldugunu bile nerdeyse cozecek vaziyetteyim..Ne kadar buyuk bir yetenek =))






Gecenin sonlarina dogru dedim Vigdis evin cok guzel..Dedi tesekkur ederim..ama malesef Haziran'a kadar benim sonra sahibine birakicaz malesef..dedim hmmm...dedi bu ev Keiko'nun..Kendisi yokken bana kiraladi...icimden bisi koptu sora dedim ne guzel,ne kadar ilginc...ama her ne olursa olsun Ottawa'da kaldigim bu zamana kadar gecirdigim en guzel gece oldu hic unutmiycam..onemli olanda bu!!



Hiç yorum yok: