1.4.09

Galaksi taksi

Bir kart buldum 5 dolara. Turkiye'de sabit bir telefonu aradigimda 5 saat konusabiliyorum.
Annemleri gun asiri ariyorum hep.
Abimi de yarin mutlaka ariycam.
Persembe sinawa giriyor. TSK'ya teslim olucaklardan bir taneside benim abim oluyor. Hala askere gittigine inanamiyorum. Sanki hic gitmicekmis gibi geliyordu.
Yaninda olmak istiyorum. Sabah belki gece onu uykusundan uyandirmak istiyorum.
Ya Eliff!! diye bana sinirlensin varsin nolucak. Yastigini firlatsin varsin nolucak. Ona kahvalti hazirliyim. Waay hanfendi hayirdir noldu da uykundan kalktin diyip dalga gecsin benimle varsin nolucak. Gomlekse neyse iste utuliyim mi ben diye sorayim, yok tatlim benim desin opuversin beni. Abii kimligini aldin mi? Cebini aldin mi? Anahtarin yaninda mi ? War hepsi tatlim benim desin..yine opuversin beni..
Hatirliyorum biz daha Ayvalik'tayken bir ara abi degil de cem demeye calismistim. Olmadi. Sanki abim degilmis gibi hissetmistim. Arada da az degil hani 7 yas fark var. Birde ustune ordayken, 5 yasinda kimbilir benim gozumde O, nasil da buyuktur.
Hayatimiz hep birbirimize tutunarak, duser gibi oldugumuzda orda olup, konusmadan gozlerimizle hatta bazenleri bakmadan bile hissettik birbirimizi.
Herseyiyle abim, herseyimle kardesi Elif'im ben.
Icimden geldi yazdim bunu.
Itiraf ediyorum en cok keske o olsa yanimda diyorum.
-o-
bir gun geldi elinde cdlerle butun Deliler'in Reklamlar'in serisini almis. Izle izle gulmekten kiriliyor.
Sonra aksam annem eve geliyor onunla konusuyorlar basliyorlar gulmeye. Zaten taklik yapma yetenegi, rol yetenegi coktur..birde metin'i yapiyor ki aynisi ...ben daha izlememisim bende basliyorum gulmeye.
Oturduk bu sefer annemle izledik. Ailecek favorimizdir.
Benimse en sevdigim Kiz isteme parodisidir. Hala en sonunda Metin'in " Kadin sanyo diyemiyor saniye diyo " diye gulmesine kirilirim.

Tiyatro'yu su millete sevdiren, izlettiren, bambaska bir havasi oldugunu gosteren ve isini inanilmaz ciddiye alan ve hakkini sonuna kadar veren, yasayan efsanelerdendir benim icin. Onun sahip oldugu yeteneklerin bir hediye oldugunu dusunurum..Metin Akpinar...
Devekusu kabaresi'ne sonsuz sevgimle..
-o-
Sami dayim annemi her aradiginda alo galaksi taksi, taksi istemissiniz diye baslar konusmaya..
-o-
Alooo galaksi taksi araba yok...
Gec bak bakalim Uskudar'a araba var mi?
Galiba yok.
Ne demek galiba yok . O ne demek oyle. Birsey ya vardir ya yoktur, demokrasi mi bu..

Hiç yorum yok: