4.2.09




Fransiz miyim?

Rus mu?

Karar verin artik..


Aaaa Elif..Ismin fransiz ismi ama..

Aaaa sarisin Turk olur mu?

Aaaa aksaninda hic Rus aksani yok..aa

Aaaa Elif Rus degil misin sen?

Aaaa Elif...


eee Turkum ya kardesim..

hic birsey bilmiyosaniz ulkem hakkinda bari bilmiyoruz diyin..bilmemeniz dogal, bilinenlerin de dogrulugu zaten tartisilir, tanitamayan bizlerde suc ama en azindan ben bilmedigim konularda susuyorum bari sizde oyle yapin..bilmiosam bu benim cahilligimi ama ogrenmemek bir o kadar da aptalligimi gosterir ama en azindan bilmeyip biliyomus gibi yaparak hem aptal hem cahil olmam..


cok sinirli bir yazi mi oldu bilmiyorum..

ne Rus olmanin ne de Fransiz olmanin kotu oldugunu dusunuyorum..

Her iki kulture de saygim sonsuz kotu olduklarini dusunmem imkansiz hatta ve hatta su dunyada sinir denilen seyin sacmalik olduguna inanip ayrimin en bastan geldigine inaniyorum ve sinirlar kaldirilcaya kadar tum bu kargasanin surup gidicegine ve asla bitmeyecegine inaniyorum.


Dun Fransizca dersinde hocam cok guzel bir laf etti..kismi olarak ettigi lafa katilmamak elde degil..


Dunyanin en kotu 3 seyi Din, Sigara ve Ickidir..

Ben hemen sorumu sordum tabii tutamayarak..

ee peki sarap noluyor? ( sarabi cok sevdigini bildigim icin )

Elif sarap icki mi? Tabii kide degil ..bir icki var bir de sarap var..sakin karistirma..=)

Hiç yorum yok: